Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jildau de Man - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jildau de Man - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga voor het eerst 'alleen' op vakantie! Projects Abroad organiseert een groepreis voor jongeren die ook allemaal vrijwilligerswerk gaan doen in Ghana. Ik ga het project Care & Community de 4 Weeks Special doen.

Ik ben benieuwd wat ik in Ghana ga aantreffen. Ik heb me al ingelezen, foto's gezien en vele verhalen gehoord, maar het blijft toch afwachten hoe ik het zelf allemaal ga beleven.

Ik hoop met deze blog iedereen een beetje op de hoogte te houden van mijn reis naar Ghana!!

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2014

Laatste week Ghana

17 Juli 2014

Mijn eerste werkdagen in Ghana

13 Juli 2014

Aankomst Akuapem Hills

13 Juli 2014

Geland in Ghana

11 Juli 2014

Morgen begint dé reis!!
Jildau

Actief sinds 09 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2574

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: